onsdag 1 juli 2009

Liten summering

Vad har hänt senaste två veckorna då? Verkar vara ganska mycket eftersom bloggen inte blivit uppdaterad. Nejdå, först depression för att det bara regnade och regnade och sen när det blev sol vill man ju inte sitta inne och blogga. (ja, jag har bara en stationär dator)
Senaste veckan har nästan varje ledig stund tillbringats vid poolen. Fredde och Mathias var ute och fiskade en morgon och kom hem med både gös och abborre.



En kväll cyklade vi ner till Hagudden och grillade korv och där fick vi se en bäver, tyvärr inget bra bildbevis för jag fumlade med kameran så den hann simma iväg!

BÄVER!!

Nu följer två arbetsdagar sen har jag ledig helg, jobbar hela nästa vecka oxå sen är det SEMESTER!!! Nedräkningen har börjat.
Over and out.

2 kommentarer:

Junebacken sa...

Oj oj oj, vad den uppdateras nu då. Jag har inte gjort ett inlägg sedan i april så jag får väl skämmas jag...
På tal om bäver finns det tydligen väldigt gott om dem just nu, så gott så de ska börja skjutas av.. =(

Anonym sa...

Hörde att tidningskillen en morron såg en bäver mitt på storgatan. Först trodde han att det var en stor råtta.