fredag 14 november 2008

Långt mellan inläggen


Det var väldigt vad den här bloggen uppdateras långsamt! Skärpning!

Vad har hänt sen sist då?

Jobbat två nätter, varav en höll på sluta i kaos pga av att min j-a mobil hade stängts av på natten och inte väckte mig som den skulle på morgonen så att jag så klart försov mig.


Haft konstigt ont i njurarna i snart två dar, igår kväll trodde jag "nästan" att jag skulle dö för det gjorde så ont. idag är det lite bättre som tur är.

Har packat en halv gris och lagt i frysen idag så inte behöver vi svälta heller. Inte för att jag gillar det så skarpt men familjen blir glad och mätt.


Ikväll blir det Idol, nu tycker jag att Kevin borde vinna, jag hejade på Lars från början men jag har ju insett nu att han åkte ur förra veckan. :(


Trevlig fredagkväll.

Inga kommentarer: